2013 - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rik Beijer - WaarBenJij.nu 2013 - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rik Beijer - WaarBenJij.nu

2013

Blijf op de hoogte en volg Rik

02 Januari 2013 | Nederland, Amersfoort

2013

Vandaag is de dag alweer aangebroken dat ik het land weer opnieuw mag gaan verlaten. Met een terug blik naar het jaar 2012 zal er altijd met hoofdletters te zien blijven WERELDREIS. Maar het jaar is veel meer dan dat geweest, waar ik met een goed gevoel naar terug kijk!!
Vorig jaar riep ik dat het mijn jaar zou gaan worden, dit jaar roep ik dat niet…
Maar wel dat: ``Als ik in 2013 afgelopen jaar kan evenaren, ik meer dan tevreden ben!´´

Want een jaar waarin ik het goed naar mijn zin had op het werk, sport, vrienden, familie en nog zoveel meer maakte ik tegelijk ook nog eens een geweldige reis! Om de laatste maand uiteindelijk af te sluiten in Nederland was top maar vooraf zeker niet het plan. Ben er alleen vooral in mijn eerste 3 maanden achter gekomen, dat ik ze in Nederland anders toch wel heel erg mis!
Toch was het een gekke en soms ook lastige maand, want in een land waarin iedereen altijd druk is en jij als wereldreiziger dit zeker NIET meer gewend bent, was dat toch wel even wennen!

Knallen, dansen en met een borrel op vervolgens 2012 afgesloten.

Om nu helemaal klaar te zijn voor een geweldige reis naar Zuid Afrika dat mij (gedeeltelijk georganiseerd) naar Kenia moet brengen… Ben klaar voor een jaar waarin ik ga genieten, leren en vooral al die goede voornemens ga proberen waar te maken.

Mijn tas is half ingepakt, maar ik ben er echt klaar voor, kom maar op 2013!!!



Rik

  • 02 Januari 2013 - 07:42

    Irma En Rob:

    Nog een paar uur thuis en dan op naar Schiphol. Snik snik.
    Rik: we vonden het super om je weer een maand thuis te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rik

Nederlandse leeuw (in de vorm van een koekje) in Mongolie!

Actief sinds 15 Maart 2008
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 50001

Voorgaande reizen:

02 Juni 2012 - 18 Februari 2013

Wereldreis 2012

20 April 2008 - 27 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: