TERUG IN NEDERLAND... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Rik Beijer - WaarBenJij.nu TERUG IN NEDERLAND... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Rik Beijer - WaarBenJij.nu

TERUG IN NEDERLAND...

Door: Rik vanuit zuidafrika

Blijf op de hoogte en volg Rik

30 September 2008 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

De laatste weken in Afrika waren echt helemaal super! ik was onderhand met school gestopt omdat er voor de laatste 2 weken al een andere nederlandse student was die ik mooi alles even kon vertellen en zelf kon 'genieten' van al die mooie laaste momenten!

heb nog een Khaya uitje gehad wat echt weer super gezellig was... in de weken ervoor waren er weer heel veel nieuwe studenten gekomen die ik al langzaam had leren kennen op de verschillende feestjes van de laatste weeken en op het uitje leerde ze mij dus kennen ( wat een danstalent heb ik toch ook! )


Maar Afrika avontuur is voorbij... Op de vraag of ik terug ga hoef ik echt niet na te denken! NATUURLIJK...! mijn plan is 2010 dus ik hoop maar dat ik zolang kan wachten.


Zondag op schiphol stonden er heel veel mensen mij op te wachten, echt zo gaaf!
BEDANKT...! Vanaf dat ik het vliegveld in afrika was ingelopen tot aan het vliegveld in nederland uit te lopen was ik 28 uur verder, dit hield mij niet tegen om gelijk naar het handbalveld te rijden om nog wat speelminuten te maken!

nog in de eerste helft kwam ik er in, helaas stonden we achter maar mede door mijn 2 doelpunten kwamen we al weer gelijk!
10 minuten later was ik dan ook helemaal kapot en gaf ik al aan om gewisseld te worden...

( en hier deed ik wel even over om weer op adem te komen! )

2e helft ook nog even gespeeld maar dat was een minder succes, ben wel weer super blij dat ik weer kan handballen voelt dat toch weer goed aan!

Na 7 uur kwamen er nog verschillende mensen waar we een aantal foto's hebben gekeken en ik met iedereen ( probeerde iedereen ) een praatje maakte over mijn tijd in afrika!

Toen ik om 3 uur met Luuk,Frank en Robert de computer afsloot was het tijd om mijn bed ook in te gaan...

Gister even met een aantal jongens gekeken of het dc ook nog werkte om daar ( met zijn alle onze eigen drank fris ) gezellig te gaan pokeren!




IK BEN THUIS, donderdag weer naar school, maandag weer werken....

IK GA AFRIAK EN IEDEREEN DAAR WAAR IK ZOVEEL MEE OM BEN GEGAAN ZO ONTZETTEND MISSEN!!!!


MAAR DAAR TEGENOVER KRIJG IK IEDEREEN IN NEDERLAND OOK WEER TE ZIEN...

zaterdag mam's jarig dus zal ik zorgen dat ik de nodige foto's klaar heb staan...


Tot snel allemaal,

p.s Ned simkaart laten liggen in afrika dus niet bereikbaar!

afrikaanse sim kaart werkt niet in Nederland dus ook niet bereikbaar!


Rik Township!

  • 30 September 2008 - 13:16

    Steph:

    welkom thuis!!!
    persoonlijk denk ik dat het vertrek virus wel weer eerder toeslaat, hahahaha, maar ja eerst maar eens ff hier weer de spaarbuffer maken , lekker handballen enz enz enz ..
    see ya at fidel..
    knuffels steph

  • 30 September 2008 - 13:39

    Joey:

    Hee Rik,
    Ik ben blij dat je weer thuis bent,kan je mooi weer aan je conditie gaan trainen.En Rik 2010 is wel heel snel hoor!!!

    Nog 1 keer dan,
    een hele DIKKE knuffel van je GROTE kleine vriend JOEY,en van papa,mama en Kelsey

  • 30 September 2008 - 18:59

    Rob:

    Fijn dat je weer thuis bent en dat we live van je verhalen kunnen genieten. Ik hoop voor jou dat je wens uitkomt en dat 2010 voor jou weer afrika betekent.
    Maar je papa en mama gaan er eerder heen... volgende maand al. ik zal ze daar de groeten van je doen.

  • 02 Oktober 2008 - 19:50

    Elyse:

    Fijn dat het allemaal zo leuk is geweest! Iets om nooit te vergeten.. :)

    Maar gelukkig ben je er weer ;)!!

  • 11 Februari 2009 - 19:35

    Feur:

    Nieuw verhaal nieuw verhaal !!! maak nieuwe site 1`!!! Hijkoopjes&Beijertjes in de sneeuw .waarzijnwij ? goed idee ! gogo ! (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2008

TERUG IN NEDERLAND...

22 September 2008

Afgelopen weeekend!

15 September 2008

afgelopen weekend!

11 September 2008

Een van de laatse berichtjes???

27 Augustus 2008

Foto's
Rik

Nederlandse leeuw (in de vorm van een koekje) in Mongolie!

Actief sinds 15 Maart 2008
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 50020

Voorgaande reizen:

02 Juni 2012 - 18 Februari 2013

Wereldreis 2012

20 April 2008 - 27 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: